De ce îmi place mie Sibiul

Pentru că, atunci cînd închizi ochii la nenumăratele gropi, praful de Sahara şi tencuiala căzută, ai tot timpul aerul ăsta boem în centrul oraşului, cu tot soiul de manifestări, din toate genurile, cu lenevitul la terase, cu prieteni mai vechi sau mai noi! Nu mi-a dat prin cap în nici un an să îmi cumpăr bilet la Artmania, chiar dacă îmi place şi rock-ul, şi rock-ul mai supărat, anul ăsta mă tentează concertul Byron, parcă era programat duminică, să vedem!
Azi am surprins puţin din repetiţiile celor de la Helloween, vor cînta în Piaţa Mare, mi-a plăcut să mă învîrt pe bicicletă prin spaţiul în care se vor rupe în figuri în seara asta. Prin centru erau deja mulţi "oameni în negru", dar şi imense standuri cu fructe în Piaţa Mică, un strugure umblător, bijuterii, cărţi de la Humanitas, de toate pentru toţi...
I love my city!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena