Ziua Gospodarului

Aka... Sf. Ilie, aka, zi liberă de la serviciu, conform CCM, în mijlocul săptămînii. Ce face omul de Ziua Gospodarului? Merge la piscină, bineînţeles! Mă bucur că am ales să fac lucrul ăsta în prima jumătate a zilei, bătea vîntul dar era foarte cald, ne-am bucurat să facem plici-plici, am testat funcţia sport a lui Pixie pe săriturile copiilor şi ale subsemnatei. E haios să derulezi rapid fotografiile, se vede mişcarea, aproape ca în filmele mute.
Zi de relax dar nu fără programarea la fizio, unde era să adorm, uitasem să pun telefonul pe silenţios aşa că pauză somnic cu şocuri electrice! După, vizită la Honey, la Ibis, şi testat noul produs de care e foarte mîndră: limonada cu gheaţă pisată şi mentă! V-o recomand, e foarte bună, îmi pare rău că n-am savurat-o la justa valoare pentru că afară era deja furtună în toată regula, nu caniculă, să am după ce să mă răcoresc.
Acasă era cam beznă, ni s-a raţionalizat curentul, mă gîndesc că tot pe motiv de fulgere şi trăznete, am cinat la lumînări, normal că l-am pus pe Pixie din nou pe modul mîncare, să vadă poporul ce am eu în farfurie!
Astăzi este ziua Ibis Sibiu, împlineşte 2 ani, aşa că: LA MULŢI ANI! Şi lui, şi echipei!

Comentarii

  1. honey!!!! se numeste LIMONADA CU MENTA! nu limonada cu gheata pisata si menta!! Asa e reteta ei...nu-i strica numele de scena!! Multumim pentru urari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok. Dar eu am băut limonadă cu mentă şi la Felinarul şi era fără gheaţă pisată, de asta am făcut diferenţierea. Probabil că aia era limonadă normală, cu frunzuliţe adăugate pentru un plus de gust.

    RăspundețiȘtergere
  3. am inteles! in acest caz, ai dreptate: limonada cu menta si gheata pisata. E drept ca n-o mai face nimeni asa. Si e buuuunaaa! Ma laud si eu...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena