Pixie în trafic

În curînd vă veţi plictisi de jucăria mea cea nouă, sper că eu nu o voi face! Astăzi vă prezint cu mîndrie prima poză din mers, cea din dreapta, evident cu nori, soare la apus etc. Cea din stînga este făcută cînd stăteam la semafor, următoarea în giratoriul deja celebru. Pentru că mi-era foarte greu să mă descurc cu o singură mînă să scot geanta aparatului din geanta mea, apoi pe el din geantă, etc. cineva-ul de acolo de sus care mă iubeşte a făcut roşu semaforul, la jumătatea procedurii mai sus amintite, ca să nu păţesc vreo nepăţită în trafic. Cu siguranţă sînt în curs de specializare şi vor urma şi alte fotografii. Ceva să meargă cu imaginile:
Muse - Starlight

Asculta mai multe audio diverse

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena