Inca ma joc

Probabil voi inceta sa va mai surprind cu testele cu noul meu aparat de facut poze. Nu ma pot controla, atunci cind copilul are jucarie noua trebuie lasat sa isi faca damblaua. Azi m-am jucat putin cu diferentele de culoare intre optiunea mod automat si primplan, alte filtre nu au fost folosite si imaginile sint surprinse la aceeasi ora a zilei, respectiv serii, cind am revenit de la masaj. Cele virate oarecum in mov sint facute cu modul automat. Pe mine m-a surprins cum brusc culorile au devenit mai calde si mai intense atunci cind am trecut pe primplan. Asa ca... am facut vedete florile de bougainvillea (are cinci ani de cind am adus-o din Grecia si este inca miiica, bine macar ca infloreste de vreo trei ani), muscata si trandafir.

Comentarii

  1. Sa staoanesti sanatoasa noua jucarie si s-o folosesti cu placere. Vad ca-i meseriasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. degeaba daca nu face poze sub apa. Pixie officially sucks! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. honey, era o gluma, da??!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lillee, mulţumesc! Încerc să mă prind eu de toate chestiile pe care le-ar putea face.
    Honey, dacă vrei să aştepţi un aparat care face poze sub apă... be my guest! Şi da, am luat-o ca pe o glumă! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena