Snorkeling & Treasure Hunting

Nu știu dacă vă amintiți cînd povesteam eu cum am făcut snorkeling la Olimpia. Dacă nu vă amintiți... vă mai povestesc o dată, ușor diferit! Ca și atunci, nu sînt absurdă, înțeleg că trebuie să se precipite mizeria pentru a putea fi adunată, etc. Vineri, iar erau desene și inscripții pe fundul bazinului. Recunosc, am contribuit și eu, am desenat o față zîmbitoare și o săgeată. Ce m-a deranjat a fost cînd au sărit doi indivizi pe culoarul meu și unul dintre ei a înotat pe sub apă, ridicînd materia respectivă în toate direcțiile... brusc înotam într-un fel de ciorbă! Altfel, apa era foarte bună ca și temperatură și era limpede dacă o lăsai în pace! Cînd am început și eu să îmi fac bazinele în apnee, am făcut treasure-hunting... e acolo o chestie de prins părul de vreo două săptămîni, mai găsești cîte o etichetă șiii... ce am găsit eu? O piesă roșie LEGO!!! Ha! Pe care mi-am însușit-o! Acum vreau să știu: puștii de la înot mai construiesc o căsuță-două de amuzament pe fundul bazinului sau au strecurat-o conspirativ în slipul mamei/tatălui din raționamente doar de ei știute? E la modă? Am pierdut ceva? Să dau iama în cutiile copiilor?

Comentarii

  1. hmn...poate si celor care curata bazinul le e greu sa renunte la lucruri. Iti suna cunoscut?? :))))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena