Onirisme

Cred că mi se pregăteşte ceva... Ştiţi visele alea care par super veridice? Şi din care încerci să înţelegi care este mesajul Universului către tine?
Aşa eu azi-noapte am visat că stăteam în fund în mijlocul Oltului (pînă şi Oltul are porţiuni cu apă mică, le-am văzut din caiac) şi mă răcoream... La un moment dat au început să strige două tipe de pe mal la mine să mă uit în sus. M-am tot uitat şi vedeam că nu văd nimic, auzeam un vîjîit... aşa că m-am întors şi m-am aplecat într-o parte să le spun că nu văd nimic. Şi în momentul ăsta... pleeeooosc, se înfige o mini-rachetă în nisip, pe locul unde înainte fusese tărtăcuţa proprietate personală.
Zici că eram în desene animate... juuust miiiss it! M-am ridicat uşurată şi am început să merg prin apă, căutînd un loc să ajung la mal...
Eu ce să înţeleg de aici? Să mă uit pe sus? Îmi pică vreo cărămidă? Oricum mă uit după nori toată ziua... o fi semnalul de: coboară femeie cu capul din nori şi înfige-te în pămînt? :))

Comentarii

  1. Da, eu zic ca-i un semn... Ai grija la ce pica di cer... Cine stie, poate un sac de bani? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Phiii... măcar de nu mi-ar pica în cap! Că și-așa funcționează cu întreruperi! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Nuuu, nu in cap. Asa, pe langa. Bani sa fie.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena