Maso-melcii...

... că altfel nu îi pot numi, la ce locuri de "relaxare" îşi găsesc! Ieri am numărat trei în Euphorbia (sau "Spinul lui Iisus" cum mai este cunoscută). Cred că aflaseră de planurile mele de "recoltare" şi au zis că mai bine îşi fac seppuku!
După sesiunile de ploaie, ieşiseră cu zecile, mişunau care încotro! Ştiu că saga melcilor din grădina mea este nesfîrşită, v-am mai tot povestit despre ei! Honey se întreabă de ce mă deranjează atît de mult încît să îi adun şi să îi arunc la container. Mă deranjează urmele lăsate... nu neapărat dîrele alea fosforescente, cît găurile din frunzele plantelor, nu îmi place că fără să vreau calc pe ei pentru că nu îi văd pe toţi şi zilnic aud cel puţin cîte un şşşcrrrşşşttt sub tălpi şi nu e plăcut să fii "snail slayer". Nu vreau să pun otravă pentru melci aşa că am găsit soluţia aruncatului la container. Nu ştiu ce faţă fac cei care îl recuperează, pînă acum nu s-au plîns lucrătorii de la salubrizare că e plin de melci peste tot! Ieri m-am gîndit să îi număr pe cei pe care îi adun, îi strîng în serii, într-un ghiveci gol. Au fost nici mai mulţi nici mai puţini de 320, de toate mărimile!
Şi asta în vreo 20 de minute, Honey era ocupată cu Lebăda neagră! După cum îi spuneam: spartanii au fost 300 la Termopile, melcii mei... 320 în container!
To be continued...

Comentarii

  1. Spartans!!!! what is your profession? :)))))

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca cei din Euphorbia au zis 'mai bine printre spini, decat pe sub talpile astora care nu vad bine noaptea'

    RăspundețiȘtergere
  3. Honey, ştiu că e cam mult să compar melcii ăia nefericiţi cu spartanii dar totuşi... :)
    Miju, nasol e că nu îi văd nici ziua prin vegetaţia mea luxuriantă...

    RăspundețiȘtergere
  4. auzi, dar nu crezi ca se pot intoarce "acasa"? :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Honey, dacă îi aruncam pe stradă, sigur se întorceau, cică sînt niște ființe teritoriale melcii respectivi. Trag eu nădejde că ăștia duc gunoaiele mai departe. Deși, o parte am văzut că au rămas lipiți de container... încăpăținați rău! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai putea sa ii aduni si sa faci o armata. Ii poti folosi pentru a cuceri lumea, muhahahaha ( ras malefic ) :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Lillee, voi aveți melci acolo? Că la un moment dat citisem că melcul de grădină e pe cale de dispariție în România...
    Oare dacă îi încolonez și le zic: spre sud-est, Constanța, vor? Și de acolo... îi trimitem la turci, pay-back time! :))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena