Iarnă și Huet.Urban

Știu că sîntem în luna mai dar uite că eu sînt în dispoziție de iarnă... Poate m-au direcționat înspre asta și bucățelele de gheață cu care ploua ieri, și frigul! Nu știu cîte grade erau dar sigur nu era temperatura potrivită pentru balerinii mei! Ne-am încumetat eu, GG și copiii să dăm o fugă pînă în Piața Huet, pentru una dintre manifestările primei ediții a festivalului Huet.Urban. Pentru că vremea nu încuraja evenimentele de afară, am ales concertul Intermezzo Cvartet, din Cafe Wien. Foarte mult ne-a plăcut! Atmosfera de cafenea, cu ceai cald și sunetul viorilor... chiar și cu ploaia și gheața de afară!
În principal, așa am ajuns la Iarna lui Vivaldi, pentru că una dintre piesele interpretate, îmi semăna a Anotimpurile lui. Preferatul meu este Iarna, deși recunosc că am crezut multă vreme greșit că piesa care îmi place este Primăvara, cred că mi se părea imposibil să îmi placă un alt anotimp.
Azi, am tot ascultat-o, poate vreți și voi:

Vivaldi - The Four Seasons 4 Winter

Asculta mai multe audio diverse

Comentarii

  1. Imi place tare mult vivaldi ( cu toate ca preferata mea este "spring" ), dar aceasta merge perfect cu vremea. Este in ton.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lillee, eu chiar mă gîndeam că ce îmi plăcea mie era Primăvara, dar mă înșelasem! ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena