Frumusețile și animalele patriei

Cu siguranță sibienii știu de Piatra Broaștei, denumirea populară pentru calcarul cretacic de la Cisnădioara. Se pare că acesta are o vechime de 65 milioane de ani, locul este Rezervație geologică. Din cîte puteți citi pe placa de la baza rocii sau pe net, acesta este constituit din numeroase cochilii de hipuriți, amoniți și belemiți... așa să le rămînă numele, nu mă dau importantă că aș ști cum arată ei.
Recunosc, am fost și eu suficient de profană cît să calc pe piatra respectivă și să îmi fac poze acolo cu alte ocazii, dar ca gașca veselă din imagine... mai rar!!! I-am surprins azi, noi, pe biciclete! Nenea cel dezbrăcat cred că s-ar fi urcat cu totul pe piatră pentru divertismentul aparținătorilor... Și dacă pretextează că s-a oprit acolo pentru reparații la mașină (anterior pozei de grup, scotocea ceva pe sub ea), și-a și găsit locul!...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena