Despre dragoste și alți demoni...

Dialog în bucătărie între mine și copilul metafizic:
Arin: Sînt atît de emoționat, sîmbătă va fi iar concursul de dans... Șiii... pînă acum, la repetiții, am dansat cu Teodora, poate vom dansa împreună și la concurs!
Eu: Adică îți mai place de Teodora?
Arin: Așaaa... un pic! Știi... dragostea din clasa întîia nu se uită... (mda, acum e în a doua, cu totul altceva)
Păi da... spuneți și voi... cum să se uite? :)) Vă vine să credeți că dopulețul ăsta de clasa întîia era deja la a țîșpea pasiune? Precedenta fiind Diana, de la grădiniță. A mai fost și o Andrada și nu le mai rețin eu numele...
Ce să spun... nu se uită dragostea... nici prima, nici marea dragoste, niciuna... Sînt curioasă cum este cu ultima dragoste.
P.S. Îmi veți ierta folosirea titlului lui Marquez... ca un fan înrăit ce sînt, îmi mai permit din cînd în cînd împrumuturi de genul!

Comentarii

  1. Despre ultima dragoste nu vei mai putea scrie tu. Va fi rezumatul tuturor celorlalte si in acelasi timp ...

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) dulceeeeee! Arin n Teo are sitting in a tree, K.I.S.S.I.N.G :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Cat de scump este!!! Un adevarat Casanova ai la usa. Sa vezi tu mai incolo... :D

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Anonim... aştept cu nerăbdare să ţi se adeverească vorbele.
    @ GG - dulce... ca o savarină! Să sperăm că nu vor sta în copac, dar vor dansa împreună.
    @ Lillee - mai încolo, tai bilete la poartă! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Asteptarea nu-ti va aduce nimic bun, ca si parerea ca la un moment dat nu mai ai de unde sa dai. Sufletul seaca numai daca acel proprietar de suflet doreste acest lucru.

    RăspundețiȘtergere
  6. Al meu este departe de a fi secat...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena