E bine și lunea...

Dacă Băgă se laudă cu cafeaua lui de duminică dimineața... eu o voi face cu cea de luni! Am mai avut o zi de concediu așa că m-am răsfățat acasă!
Sînt super mîndră de cana mea "Fashion", cumpărată dintr-un sătuc din Polonia! Numai bună pentru cafeaua cu lapte, făcută la ibric, pentru că nu am în dotare nușce espressor sofisticat!
A se aprecia de la distanță, "pîinea de Paști", făcută de mînuțele pricepute ale prietenei lui GG, trimisă plocon din Germania pentru părinții aceleiași GG. M-am lipit și eu de o bucățică... e delicioasă, bio ... și are de toate prin/pe ea: migdale, marțipan, lămîi, portocale confiate și alte alea! Yummmyyy! Mic dejun ideal de luat în grădină în timp ce admiri pomii înfloriți...

Comentarii

  1. Eu nu mai beau cafea de cand m-am lasat de tigari :P dar cana... cana e fashion rau! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Honey, cana nu puteai s-o bagi in sacosica ieri?? Vrei s-o tii tu si pe-aia!!!! :)))))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Băgă: N-am în dotare că nu m-am putut hotărî pînă acum că am cu adevărat nevoie de el.
    @ Li: La mine cafeaua nu e asociată cu ţigările, o beau cu plăcere şi... cu lapte! Între mine şi cana aia a fost love at first sight... ca să vezi ce poţi găsi într-un magazin sătesc din Polonia... :))
    @ GG: Honey, cana ta o spălasem şi era la uscat, am văzut-o doar cînd m-am întors acasă! Cum s-o ţin eu şi pe aia? Rozul nu se asortează deloc cu bucătăria mea!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Anotimpurile și igiena

Guest post: Ferma animalelor 2