Din Cutie, la Bătrînei și taxiuri...

V-am povestit mai devreme despre Cutia (The Box), noul local deschis pe Calea Dumbrăvii, peste drum de ITM, telefoane, etc. Miercuri, după vizita acolo, am mers să cînt în Oldies, karaoke night. Cu ocazia asta am aflat ce-ar trebui să simtă cineva hărțuit pe scenă, că m-am trezit cu un individ, cu ochii libidinoși-porcini în timp ce cîntam, a trebuit să urce unul dintre body-guarzi, să îl "plimbe" de acolo. Sper că vă dați seama că am continuat să cînt... în timp ce încercam să-l evit! :))
Cînd plecăm de acolo... eu în primul taxi, GG în al doilea, taximetristul... mă ia direct cu un Ciao! entuziast. Eu, rezervată... Bună seara! Nu mă tutuiesc cu străinii... nu mă tutuiesc nici după 4 ani cu Alin de la masaj, chiar dacă este cu 10 ani mai tînăr decît mine. Sesizează aspectul și îmi vorbește cu dumneavoastră după aceea. Oricum, se pare că avea chef de povești, așa că, pînă acasă știu deja de unde alimentează cu gaz, cît îi ia la un drum de Cluj, cît i-a luat pînă în Amsterdam, ce a mai lucrat, etc.
Ieri, în loc să dorm ca tot omul, să recuperez noaptea nedormită... merg să bag 100 și ceva de ture la bazin, că nu e deschis zilele astea. Minunat! Cu două reprize de cîrcei cu tot! Cînd ies, GG mă corupe la un after-work (pentru ea), after-pool (pentru mine) drink. Tot în Cutie... că deja ne-am virusat! După un suc la aceeași masă și o poveste de-ai ei, de era să cad de pe scaun de rîs... o conduc spre locul unde erau prietenii noștri și îmi chem un taxi. Cînd vine... ce să vezi... același tip din seara trecută! Mă recunoaște și el și mă întreabă: Unde vă duc? Acasă? Hihi... deja știa omul traseul! Mi-a plăcut asta!
Din nou... povești! De data asta, despre localurile unde ieșim: eu în Oldies, el în Liquid... Ce a fost cel mai tare a fost scurta etichetare a clienților: în Oldies, femei divorțate și bărbați care nu au avut în viața lor o femeie... (poate se referea că nu au fost căsătoriți, că populația masculină de acolo nu mi se pare chiar virgin Mary), mă apucă rîsul, îi spun că a foarte nimerit-o, și eu sînt o femeie divorțată... ok, trece mai departe... Liquid, cu bani dar fără fițe, Kapital, nu mai știu dacă erau cu sau fără bani și cu fițe... Aflu și cum mama lui avea tot timpul masa ei în Liquid, cum l-a inițiat și pe el și cum el a continuat tradiția familiei și stă la VIP-uri, etc. La care eu gîndesc cu voce tare cum că mai e o vreme pînă voi merge și eu cu copiii în club. Eram aproape de casă. Nu prea digeră chestia cu copiii, că îi dădea cu virgulă:
- Dvs. aveți copii?
- Da, doi băieți!
- Fain, e frumos să ieși, să ai copii, bla, bla... nu m-aș fi gîndit, că nu arătați...
- Dar cîți ani credeți că am? Aprinde lumina... se uită la mine...
- Maxim, dar maxim 29 de ani!...
Ha, mi-a făcut omul seara, s-a scos pentru chestia cu femeile divorțate! Îi spun cîți ani am dar nu se poate abține, îmi spune Pa! Pa! la plecare, îi spun și eu Pa! Pa!, că eram bine dispusă... să vedem, la a treia tură cu taxiul cred că va reveni la Ciao! :)))

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena