Vrăjiți de lună...

Se pare că nu am avut foarte mult noroc la sfîrșitul săptămînii trecute, din cele trei nopți în care am fi putut admira discul plin al Lunii, nici una nu a avut cerul senin și liber de nori.
Nu știu dacă am fi văzut Luna altfel, mi-ar fi plăcut să o pot face totuși, indiferent dacă era sau nu mai mare decît de obicei. Mă voi consola cu amintirea celei mai mari și frumoase luni văzute de mine. Se întîmpla anul trecut, în Bosnia, atunci cînd am văzut discul imens apărînd brusc deasupra unei coline. Drumul era întortocheat, cu serpentine și multe tuneluri. Vorbeam prin stație cu GG din cealaltă mașină și îi spuneam întruna cît este de frumoasă luna pe cer. Ea nu a reușit să o vadă, credea că am luat-o razna. Pînă la urmă, am fotografiat-o deasupra Višegrad-ului, luminînd apele Drinei. Am descoperit multe locuri minunate în vacanța aceea, chiar dacă nu le voi revedea, amintirile rămîn încă vii...

ROD STEWART-Blue Moon

Asculta mai multe audio diverse

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena