Sînt usturoi!!!

Azi am avut confirmarea unui lucru bănuit de mult... există o explicaţie pentru cît îmi place mie usturoiul... se pare că mă identific cu respectivul condiment... ăsta este rezultatul testului trimis de Alina (dacă vă tentează şi pe voi să aflaţi, încercaţi aici):
"Dupa Condimentul Portocaliu, esti cel pe care toata lumea il iubeste.Te intelegi cu aproape toata lumea si lasi o impresie care dureaza.Te adaptezi oricarei situatii. Poti sa faci parte din masa sau sa iesi in evidenta, depinzand de situatie."
Recunosc, m-aş fi aşteptat să fiu curry acum... îl folosesc în disperare în ultima vreme... :)

Comentarii

  1. in asta: http://www.imdb.com/title/tt0104545/ mi-a spus[cine a vazut filmul] ca bardem manca usturoi tot timpul, mai ales inainte de a o 'culca' pe penelope; un aspect destul de sensibil in cultura noastra office :D

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Miju Îmi trainasem într-o vreme și eu prietenul cu meniul usturoi + banane, usturoi + ciocolată... că la usturoi nu puteam renunța!
    @ Lillee E de bine! Garlic rules! :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena