O urzică... două urzici... radioactive!!!

Inspirată fiind eu ieri de editorialul lui Lucian Avramescu din Jurnalul Național, am zis să văd ce-or face urzicile din grădina mea, dacă sînt bine, sănătoase și suficient de crescute... Ele erau, așa că o parte dintre ele au ajuns la fiert în oală. Am ignorat complet amenințările maică-mii cu radioactivitatea venită din Japonia și absorbită de urzici. Dacă vom începe să luminăm, eu și GG... de aici ni se trage! N-am apucat să le fac și piure ieri, pe motiv de foame cît casa... dar, le-am gătit azi! Am profitat de ziua frumoasă pentru prima masă afară, în aer liber! Cît timp am gătit, GG s-a ocupat de organizarea mesei și de achiziționarea berii :)
Urzicile le gătesc piure, la fel ca spanacul: fierte, tocate, amestecate cu sosul rezultat din unt, făină, lapte și o parte din zeama în care au fiert, sare usturoi pisat.
Profitați și mîncați cît mai sînt bune de cules!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena