Maraton teatral

Încă nu s-a încheiat faptic maratonul teatral aflat la prima ediție în Sibiu. Ar mai fi în desfășurare un one man show în Atrium, plus petrecerea de închidere, în Music Pub. Din cele aproape 20 de spectacole și evenimente programate, am văzut două. Primul, ieri seară, pentru că am fost fericita cîștigătoare a unei invitații de două persoane, oferită de Brylu. Împreună cu Andreea, am mers la American Buffalo, o piesă de David Mamet, cu trei tineri actori, absolvenți ai UNATC București: Mircea Postelnicu, Conrad Mihai Mericoffer, Bogdan Nechifor.
Unul dintre ei, Conrad Mihai Mericoffer (Bob), a fost nominalizat pentru "Cel Mai bun debut" la Galele UNITER 2011. Acțiunea piesei se învîrte în jurul unei monede cu cap de bizon, vîndută unui colecționar din necunoaștere pentru mai puțin decît valora de către Don, proprietarul unui magazin de antichități. Realizînd gafa, plănuiește să o fure de la actualul proprietar, cu ajutorul unor amici. Replicile sînt pline de umor, presărate din belșug cu expresii licențioase, cei trei actori mi se par foarte expresivi, finalul este tragic însă. Puteți să vedeți spectacolul și mîine, în Atrium, începînd cu orele 21:00.
Astăzi am văzut "Închisoarea de fete", spectacol regizat de George Ivașcu, al anului III Actorie, Catedra de Artă Teatrală a ULBS (în colaj, fotografia din dreapta jos). Interesant. O scurtă incursiune în viața... și moartea a șase deținute, transportate pe un vas la o închisoare din Australia.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena