La copcă pe două roţi...

Sînt convinsă că nu sînt singura care se bucură de soare şi de căldura de afară! Parcă altfel trăieşti! Mai ales eu, care nu mă împac prea bine cu frigul. Primăvara este anotimpul meu preferat, cred că datorită schimbărilor din fiecare zi... îmi place să văd primii "colţi" ai florilor de primăvară, să văd că, o dată ce am îndepărtat stratul gros de iarbă uscată, ghioceii-clopoţel au crescut şi au înflorit în cîteva zile.
Cred că bateriile mele sînt cu încărcare solară... că mi-a plăcut tare mult să îmi depăşesc anumite limite la sfîrşitul săptămînii trecute. Sîmbătă, la Olimpia, am făcut prima dată 100 de bazine, într-o oră şi trei sferturi, din care vreo 10 minute de poveşti (30 dintre ele au fost cu labele pentru scufundări, crawl şi spate). După care, am fost puţin cu copiii cu bicicletele pe cîmp. Cîmpul, la fel de cîmp şi de plin de gunoaie, a fost drăguţ Arin că zicea că ar fi trebuit să luăm sacii de plastic cu noi, să mai strîngem din ele!
Ieri am plecat spre Cisnădioara, noi şi alţi zeci de biciclişti, am bodogănit din nou lumea de pe pista de biciclete, că nu respectă nici o regulă, sînt mai rău ca maşinile! Am stat precum şopîrla la soare şi am păpat ceva bun şi uşor (cartofi ţărăneşti cu ceapă şi pilaf sîrbesc, foarte frumos aranjate pe docul de lemn) la restaurantul Sub Cetate, asta pentru că nu mai aveau mici, iar eu trecusem pe drum pe lîngă vreo două grătare care mi-au cam deschis apetitul!
La întoarcere, am sprintat tare mîndră că am depăşit toată gaşca (inclusiv toţi băieţii din grup), unul dintre ei se întreba chiar "ce nu e în regulă cu mine"... după care am admirat, de foarte aproape, lacul îngheţat din grădina zoologică. Recunosc că mi-a fost frică pe bicicletă pe gheaţă dar, am bifat-o şi pe asta. Aici au recuperat băieţii... mai ales George, care mai mergea şi pe o singură roată! Se oprise lumea să se uite... probabil făceau pronosticuri dacă facem baie sau nu... :))
Aştept cu interes sfîrşitul acestei săptămîni...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena