Mother and Child...

De cînd mă ştiu, citesc cărţi, mă uit la filme implicîndu-mă în acţiunea acestora. Desigur, cu condiţia să mă captiveze, să îmi spună ceva. În funcţie de subiect, rîd sau plîng, trăiesc ce se întîmplă ca pe o realitate paralelă. Nu e un secret faptul că, după ce au apărut copiii, sînt altfel afectată de filmele (bine realizate) care îi au ca protagonişti, în care apar subiecte ce privesc relaţia dintre mamă şi copilul ei.
E ciudat cum se schimbă totul, cum nu-ţi mai aparţii, cîteodată, mai ales cînd erau mici, simţeam nevoia să evadez, să fur puţin timp pentru mine, să mă caut, cînd făceam asta, vroiam înapoi, mi-era dor, sau mă simţeam vinovată că nu sînt lîngă ei.
Cînd am primit săptămîna trecută un nou dvd cu filme de la Miju (căruia îi mulţumesc mult), primul titlu care m-a atras a fost Mother and Child (sursa foto Annette Bening, sursa foto Naomi Watts)... Nu auzisem pînă atunci de filmul din 2009, scris şi regizat de Rodrigo Garcia, dar promitea... În rolurile principale: Annette Bening, Naomi Watts, Kerry Washington, Jimmy Smits, Samuel L. Jackson. M-a impresionat foarte tare, m-a şi întristat, am plîns... urmărind atîtea variante de relaţie... mamă şi fiică, probabil a fost o alegere voluntară să fie aşa, cu personaje feminine la diferite vîrste, chiar şi copiii sînt doar de sex feminin, pentru a ilustra ciclicitatea reproducerii... fiecare dintre ei putînd fi în ambele posturi: mamă şi fiică... cu alegeri care influenţează viaţa proprie şi a celor din jur!
Nu voi face un rezumat al acţiunii, ar trebui să îl vedeţi!

Comentarii

  1. Si eu ma implic in actiunea filmelor, cartilor si imi influenteaza starea de spirit. Pare interesant filmul mentionat de tine poate il voi viziona.
    O primavara minunata !!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena