Candle light

Am scris titlul și am început să mă gîndesc că... romgleza mea nu dă foarte bine, dar am ales să îl las, parcă acum mă simt mai aproape de varianta în engleză a "luminii lumînărilor", poate de la folosirea abuzivă a luminii ăsteia în urările prefabricate de la noi.
Nu vreau să bat cîmpii în postarea asta, vroiam doar să mă laud cu ce frumoasă este lumina asta în camera mea acum... de la lumînările parfumate și suporturile aferente proaspăt achiziționate de la IKEA (dap, am ajuns în sfîrșit!). E minunată combinația dintre micile flăcări, mirosul de scorțișoară și melodia de mai jos, sper să o puteți asculta, în ultima vreme nu știu ce se întîmplă cu piesele luate de pe trilulilu și postate aici.

- Temple of Silence

Asculta mai multe audio diverse

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena