Banul din mînă nu stă pe card...

Mă tot codesc de cîteva zile să vă povestesc pățania mea cu cardul de la BT... acum văd că și Călin are oareșce de zis despre asta așa că mă încumet și eu! Oricum, povestea lui pare mai fericită decît a mea...
Că tot v-am pomenit și ieri despre Reflexo-Vital, chestia asta se leagă! Luni, după vopsit, întins părul, masaj, mă gîndesc să fac niște cumpărături la super-market-ul de pe centru. Toc, toc, iau ce îmi trebuia, ajung la casă, toate bune și frumoase, întind card-ul de la BT, aștept relaxată cînd... card respins... îl mai trece tanti o dată, nimic... se uită pe el... card-ul meu expirase în ianuarie!!! Naaașpaaa! Că aveam doar 35 de lei în portmoneu și cumpărături de aproape 60... nu se punea problema de spălat vase sau măturat magazinul în contul banilor așa că... a trebuit să renunț la o parte din produse pînă am ajuns la suma pe care o aveam numerar (mai puțin 30 de bani, cu care am rămas datoare). Îmi iau eu plasa, jenată și supărată de eveniment și toc, toc, pe centru. Fac eu cincizeci de metri și îmi pică fisa!!! Șoc și groază! Mașina mea e în parcarea cu bare de la Bulevard... bare care "e" pe bani!!! Și eu fără un leu în buzunar, stăteam acolo de cîteva ore, adică mai mulți lei...
Noroc că mi-a mai picat o fisă și am intrat la Reflexo-Vital (si ei sint pe Balcescu) si l-am rugat de Dl. Doru, între timp a venit și Iulian, să "îmi dea și mie 5 lei pentru parcare". Iulian mi-a dat 8, să fie! Și uite așa nu m-ați văzut în fața farmaciei 24, cerșind un leu... pentru Fordul meu!
Concluzia emisiunii: verificați-vă cardurile!!! Între timp am aflat că acestea nu se mai ridică neapărat de la sucursala care vi le-a eliberat inițial ci vă sînt trimise la cea unde vă desfășurați curent operațiunile, respectiv cea la care ați deschis contul. Am fost suficient de inspirată încît să aflu această informație telefonic, ca să nu mă mai deplasez degeaba pînă în giratoriul de pe Calea Dumbrăvii.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena