La schi în nocturnă

Nu mai e noutate faptul că există pîrtii noi spre Păltiniş, la Arena Platoş. Pentru mine a fost premieră sîmbătă că am schiat acolo şi premieră absolută că am făcut asta pe nocturnă. Sîmbătă au inaugurat-o, au fost şi concursuri haioase, focuri de artificii, aştept să văd fotografii, filmuleţe, să văd cum se dădea Brylu pe un singur schi... :) Am noroc cu fotografiile făcute de Laqvarta, că pe mine, de cînd am ajuns acolo la 8 şi ceva şi am închiriat schiurile şi pînă pe la 11, nu m-a mai lăsat inima să las pîrtia.
Cu ocazia clăparilor închiriaţi mi-am reactivat rănile făcute cu patinele de la patinoar dar e ok şi aşa, mi-a plăcut foarte mult, încă am de recuperat ani de zile de pauză de schi. Asta se simte tare şi acum, că simt o febră musculară generalizată, cu toate că fac înot, zumba, bicicletă, se pare că la schi am nevoie de alţi muşchi, pe care îi descopăr acum. Seara s-a încheiat cu vin fiert, concurs de bătut cuie cu partea ascuţită a ciocanului şi karaoke în apres-schi, normal că am lălăit, bucuroasă că îl ţine Corlaciu şi că el are piesele care îmi plac mie...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Anotimpurile și igiena

Guest post: Ferma animalelor 2