Spente Le Stelle...

Aseară nu erau "stinse" stelele, străluceau chiar frumos, întîmplarea face că nu mergea iluminatul stradal aşa că, aveam doar luna (aproape plină) pe cer, lumina enigmatic, albastru... (sursa foto) Şi zăpada părea colorată, cerul se declina în tonuri le mării, cu o fîşie luminoasă deasupra pămîntului, pe care se conturau nişte nori alburii. Îmi dau seama cît sîntem de afectaţi de poluarea luminoasă, cerul avea o cu totul altă profunzime fără becurile de pe stradă.
Azi se pare că sîntem în plină eclipsă totală de lună, păcat că este zi şi nu o putem vedea...
Dedicaţia mea pentru ziua de astăzi, o melodie pe care o ascult în timpul masajului de luni, este preferata mea, Alin mi-a împrumutat CD-ul să îl copiez, avea şi discografia aşa că am găsit-o pe net:
Emma Shapplin-Spente Le Stelle


Asculta mai multe audio diverse

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena