I want to ride my bike...

Cred că ar fi trebuit să mi se spună că mersul pe bicicletă dăunează grav sănătăţii, că dă dependenţă! Spun că ar dăuna pentru că acum mi-e tare greu că nu o mai pot folosi, pe motive de frig şi vreme insuficientă! Şi mi-e dor, mi-e tare, tare dor! Vreau să îmi simt picioarele tensionate de efort şi vîntul în păr... şi senzaţia aia de libertate! Ieri, am fost în criză de timp dar n-am putut rezista, văzînd cît este de cald afară, să nu iau bicicleta şi să dau o fugă pînă pe cîmp, între serviciu şi mersul la zumba. Şi a fost frumos dar scurt şi bicicleta mea e plină de noroi acum, seamănă cu a lui Doru în poza asta! M-a distrat un grup de copii de pe stradă, m-au salutat la dus iar la întors s-au înşirat pe tot drumul să mă întrebe: "ce e aia din frunte?" - Este ca un fel de far. Frontală îi spune! Unii au rîs, o fetiţă a conchis: Ahaaa... frontală! şi am trecut mai departe. Nu ştiu dacă voi mai prinde curînd o zi călduroasă în care să am şi timp să scot bicicleta pe coclauri... :(
Queen - Bicycle Race

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena