Am un copil norocos

În urmă cu vreo cinci ani cel puțin am descoperit un produs de acumulare pentru copii, Contul Junior de la Țiriac. De atunci, cel puțin alocația lunară mergea acolo, multă, puțină, era ceva! Acum, mulțumită Corinei, am aflat că dobînda era mai bună la Raiffeisen, pentru produsul similar, Planul de Economii pentru copii. Datorită momentului la care le-am făcut contul, am intrat în perioada de activitate a promoției "Cu Raiffeisen Bank ai numai de cîștigat pentru copilul tău", încheiată pe 15 decembrie. Cu ocazia asta, contul proaspăt deschis al lui Radu a cîștigat 500 de lei, așa că pot spune că este norocul lui, primii lui bani! (sursa foto)... Ieri am fost la bancă și am semnat un proces verbal de primire/acceptare a sumei (mă anunțaseră de săptămîna trecută) iar în 10 zile îi vor intra în cont. Sper ca viața să le rezerve multe alte surprize de felul ăsta copiilor mei!
P.S. Să nu uit: Un An Nou Fericit, cu sănătate și bucurii pentru toți!

Comentarii

  1. Multumim de urari, La Multi Ani, sa fie un an asa cum va doriti

    merci de sugestie, chiar vroiam sa ma uit 'in piata' pentru un produs de genul acesta. Iar lui Arin, toate cele bune, am auzit ca e bine sa incepi anul cu bani ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena