Micul matematician

Săptămîna trecută, Răzvan mi-a spus că mi-am "brain-washed" copiii. Era uimit că au venit să mă întrebe la ce desene animate îi las sau că... după ce n-au găsit desenul în cauză, m-au întrebat dacă îi las la "Tehnici esenţiale de supravieţuire".
Oare chiar aşa o fi? Încep să îmi pun întrebări, pentru că Radu, ieri la Zumba cu mine, ce credeţi că făcea?... Citea probleme de matematică!!! De acord că şi mie mi-a plăcut foarte mult, că am ales să dau bac-ul din mate... la filologie (singura din judeţ în anul ăla) dar, totuşi... era plin de copii ce încercau să ţină pasul cu noi şi ţopăiau pe acolo! Ca să nu mai zic că... pe drumul de întoarcere spre casă... în autobuz... făceam amîndoi împărţiri, ecuaţii, segmente... bla, bla...
Hmmm...

Comentarii

  1. Eu nu recunosc nimic :)

    Ma bucur cand vad copii ascultatori/educati.

    In acelasi timp prea mult control le poate stirbii din initiativa, dorinta de a face lucruri noi, de a descoperii lumea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai putea recunoaşte... că n-ai zis nimic rău! :) În ce priveşte controlul... sper să nimeresc mărimea justă, voi vedea eu în timp.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena