Mi-e dor de Paris...

Hotărît lucru, nimic nu este întîmplător... iar coincidențele din jurul nostru ne fac viața mai frumoasă. Zilele trecute revedeam, pe dvd, Paris je t'aime, filmul din 2006, pe care cred că l-am văzut un an sau doi mai tîrziu, la un cinematograf din București. Atunci cînd am văzut că este distribuit împreună cu revista Tabu, cu ceva timp în urmă, l-am cumpărat dar n-am reușit să îl văd. Vi-l recomand, este un film cu... filme, fiecare regizat de altcineva, cu o scurtă dar expresivă incizie într-o felie de viață, cu diferite tipuri de iubire, surprinse în cartierele Parisului. Cele care mă impresionează foarte mult, explicabil pentru că sînt mamă, sînt cea în care personajul feminin își duce copilul la creșă pentru a merge să aibă grijă (plătită) de copilul unei alte femei... aproximativ de aceeași vîrstă și căruia îi cîntă același cîntecel pentru a-l liniști și cea în care o vedem pe Juliette Binoche, căutînd și întîlnind pe străzi sufletul băiețelului pierdut.
Acum cîteva zile a fost ziua Biancăi, o prietenă veche, cu care m-am întîlnit anul trecut în Paris și am petrecut o după amiază minunată în Jardins de Tuilleries, povestind despre lucruri întîmplate în anii în care nu ne-am mai văzut. Azi am reușit să ne nimerim online și să povestim din nou, am revăzut fotografiile din Paris și mi s-a făcut tare dor de clipele petrecute acolo, de zilele însorite, cu oameni frumoși lîngă mine, de treptele spre Sacre Coeur unde am cîntat Stand by Me alături de niște muzicanți, de Sena, de buchiniști, de metrou, de surpriza descoperirii spațiului de La Defense, cu deschiderea sa futuristă, de cît m-a impresionat familia aceea privind rîul, tatăl din scaunul cu rotile iar mama protejîndu-i pe cei mici pe balustradă.
Mi-e dooor...!!!

Comentarii

  1. si uite cum ai mai reusit o data sa ma faci sa vreau sa vad lucrurile/locurile despre care scrii tu aici... dvd-ul mi l-ai promis si mie, deci cu filmul se rezolva, sa vedem cine imi promite ca ma duce in paris :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu te-aș duce și m-aș duce și pe mine cît de curînd posibil! :) (adică totuși, într-un anotimp mai cald)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow that was odd. I just wrote an incredibly long comment
    but after I clicked submit my comment didn't show up. Grrrr... well I'm
    not writing all that over again. Anyhow, just wanted to say fantastic blog!


    Here is my web-site jocuri cazinou online

    RăspundețiȘtergere
  4. wonderful issues altogether, you just won a logo new reader.
    What might you recommend about your post that you simply made a few days ago?
    Any sure?

    Here is my weblog: bancuri cu parlamentari

    RăspundețiȘtergere
  5. Howdy are using Wordpress for your site platform?
    I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create
    my own. Do you need any coding knowledge to make your own blog?
    Any help would be greatly appreciated!

    Feel free to visit my page ... Juegos

    RăspundețiȘtergere
  6. Asking questions are truly pleasant thing if you are
    not understanding something entirely, however this
    post presents nice understanding yet.

    my web site - bancuri online noi

    RăspundețiȘtergere
  7. Hi my friend! I wish to say that this post is amazing, nice written and come with
    approximately all important infos. I'd like to look more posts like this .

    Here is my blog: Juegos Online Gratis

    RăspundețiȘtergere
  8. Nice post. I was checking continuously this blog and I am inspired!

    Extremely useful information specifically the final section :)
    I care for such info a lot. I was looking for this particular info for a very
    lengthy time. Thank you and best of luck.

    my page - download jocuri online gratuite

    RăspundețiȘtergere
  9. Thanks for sharing your thoughts about hank. Regards

    Check out my homepage Juegos Gratis

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena