I look to me...

Cîteodată, sînt mici lucrurile care ne ating cu frumusețea lor, sau este combinația acestora ce face diferența. Azi a fost una dintre zilele în care capul meu și-a făcut... de cap și durea excesiv! Norocul meu că a fost luni și a avut grijă Alin să îmi ia durerea cu mîinile! M-am relaxat foarte bine, muzica era liniștitoare ca de obicei, lumînările dădeau lumina ideală... răsfăț total! Și, atunci cînd am ieșit... era aerul ăsta de primăvară tîrzie, sau de "mai în noiembrie", îmi permit să folosesc cu alt sens titlul cărții lui Ekstrom (Mai era numele personajului principal feminin)... chiar dacă răscolit de vînt, era frumos cum îl simțeam în păr... Iar în mașină, după ce plecasem din parcare, încă avînd senzația aia de bine... mai am și surpriza melodiei ideale... pentru mine în primă audiție în seara asta, chiar dacă am văzut acum că este din 2009:

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena