A night like this...

Miercuri si azi am exersat o noua coregrafie la zumba... imi place mult de tot si melodia e super faina, cred ca am auzit-o si la radio, e alerta si amuzanta, acum am vazut si video-clipul si mi se pare normal sa vi-l arat si voua, cum dansam noi la zumba nu pot sa va arat (cel putin deocamdata):

Nu v-am povestit prea multe despre zumba, imi place mult, era cit pe-aci sa ma las, pe motive de coloana mea cu probleme dar chiar nu pot, e prea fain! Sper sa imi reziste si coloana si genunchiul cel paradit (normal ca ma bazez foarte mult si pe Alin, cu tehnicile reparatorii de luni). Daca vreti sa incercati, programul din noiembrie este mai jos, inscrieri aici, adica tel. 0745.139.692 sau office@zumbasibiu.com
Eu zic ca nu va va parea rau. Pretul pentru abonamentul cu 4 sedinte/luna este 50 lei iar pentru cel cu 8 sedinte/luna este 80 lei.
LUNI: 18:00-19:00
LUNI: 19:30-20:30
MIERCURI: 18:00-19:00
MIERCURI: 19:30-20:30
VINERI: 17:30-18:30
VINERI: 19:00-20:00

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena