Am prins Unda...!!!

Probabil nu are o relevanță deosebită decît pentru mine faptul că, în sfîrșit, am prins Unda!!! E vorba tot despre apneea dinamică, nu știu cum să vă explic pentru că nici eu nu pot spune că înțelegeam cînd îmi explicau Alexandru și Brian că ar trebui în mișcarea mea să fac o undă, sau să prind o undă și pe chestia aia să alunec sub apă! Astăzi s-a întîmplat, am fost super încîntată, mi-a ieșit pe patru lungimi pe sub apă.
După primele două i-am spus lui Doru... țopăind pe lăbuțele mele că: am prins Unda! am prins Unda!... Doru: ia hai să te văd!... și a înotat după mine. Cînd am ieșit mi-a confirmat: DA! Ai prins-o! Arată fain! Așa că sînt super încîntată de ce am reușit, mai ales că îmi țin mîinile mult mai bine în față acum, cumva prinse deasupra capului, am mai cîștigat mobilitate și exercițiu la chestia asta pentru că la început nu îmi ieșea nici de frică!
Dacă vă întrebați ce caută o meduză ca ilustrație la postul ăsta... vă spun eu: și ea face unde, e animăluț acvatic, plus că îmi place poza asta, făcută în 2008, în Grecia, de Peter, un nene din Tîrgu Mureș, baby-sitter ocazional. Atunci cînd eu săream de pe vas (chestia aia sărind în poza de lîngă sînt eu), el și prietena lui aveau grijă de puștii mei.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena