Vă pup din mers...

... sînt foarte grăbită să trimit aplicaţia mea la un job perfect: animator de văcuţe în Alpi!!! Pentru 10.000 Euro lunar! Ştiu că Alexandru ar fi mai potrivit, că el oricum socializează mereu cu văcuţele de pe drum, dar, s-o fi prins şi de mine ceva! Potrivit 9 AM, cerinţele postului sînt:
- să mă asigur că văcuţele au parte mereu de cea mai proaspătă iarbă - la banii ăştia, putem gusta şi iarba în prealabil! :)
- să am tot timpul o glumă pregătită pentru văcuţe - tonul face muzica, cred că mă descurc să le spun banalităţi rîzînd de mama focului
- să fiu maestru în design interior de staul - habar n-aveţi ce pot face două mîini dibace din lemne, fîn şi piatră
- să fac cele mai gustoase cocktailuri pentru văcuţe - trebuie să îl caut pe Kid, să îmi dea reţeta de Mai Tai, văcuţele nu vor avea nici o şansă să refuze asta!
Dacă doriţi să aplicaţi şi voi, găsiţi formularul aici...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena