Despre licurici si cosmogonii paralele...

Vineri am fost, nimic nou, la Masa critica, intilnirea lunara a biciclistilor. Nu ne mai stringem atit de multi dar e placut si un bun antrenament pentru copiii mei. Ce mi-a placut foarte mult vineri a fost ca m-am intors noaptea cu copiii, pe drumul peste cimp, mi s-a parut mai putin periculos cu ei pe acolo, in locul strazii Alba Iulia. Am ascultat cu ei greierii si caii de iarba si, cel putin eu, m-am bucurat de luminile orasului, de stele si de ideile surprinzatoare ale lui Arin:
- Mama, stii cine a inventat prima lumina?
- Edison?
- Nu, mama! Dumnezeu! Dumnezeu a inventat prima lumina... licuricii... Asta a fost prima lanterna... Si apoi a inventat a doua lanterna... Soarele
.....................................................
- Radu stii de ce fluier?
- Vorbesc cu greierii...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena