TiPtiL "cade luna" in Atrium

Se pare că cei de la Atrium au făcut o nouă alegere bună în ceea ce priveşte trupele invitate să cînte live, trupe mai puţin cunoscute acum, cel puţin pentru mine a fost o premieră să ascult la ei Replace, iar acum... TiPtiL .
Sîmbătă, am mers la concertul de la miezul nopţii - un concept recent al celor din Atrium, personal parcă aş prefera să înceapă mai devreme concertele, chiar dacă vorbim de seri caniculare de vară - fără să ştiu nimic despre trupă. Am avut o surpriză foarte plăcută, formaţia are un stil personal, jazzaggaefunkdancefun :) you name it... îl descriu ei pe pagina de facebook. Citind asta m-am mai liniştit... nu puteam nicicum să îi încadrez într-un gen anume. Mi-au plăcut tare mult solistele trupei: Raluca Staicu şi Adina Dura, foarte diferite ca stil dar se îmbinau bine. Raluca foarte dinamică, Adina cu o expresie jucăuşă şi mişcări mai domoale. La chitară: Creţu, Bujor Stoicovici - bass şi Ciprian Moisescu la baterie. Pe lîngă piese preluate, am ascultat şi piese originale precum Cade luna by Tiptil sau Spune-mi! by Tiptil.
Luna n-a căzut... iar eu am avut o seară tare reuşită pe muzica lor!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena