Lilly of the jungle...

Cit erau copiii mei ieri pe urmele melcilor, eu ma luptam cu buruienile de prin gradina... adica cu jungla in care s-a transformat in urma ploilor si a indolentei mele (ordinea nu este neaparat cea corecta). Hai sa nu-i spunem chiar asa naspa, sa-i spunem: prioritizare diferita... :) Ca sa nu ma mai aberez mult, prin tufisurile si balariile de rigoare, am descoperit ca mi-au inflorit crinii roz, plantati acum vreo trei ani, inca supravietuiesc, cu petalele cam gaurite de melci, ca nu ii prigonesc eu degeaba! Dupa ce i-am extras din perdeaua de zorele incolacite pe ei, am zis ca mai bine le-ar sta unora intr-o vaza, alaturi de niste priboi, ca pina se lumineaza gradina, ma uit cu drag la ei!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena