Giratoriu nou în Sibiu

Ce le-o fi venit copiilor mei, nu ştiu! Vineri i-am lăsat cu două fetiţe în poartă, cu bicicletele, în 10 minute am ieşit, am văzut că expediaseră fetiţele şi îi apucase febra creatoare! Cu acuarelele şi pensulele în mînă pictau de zor, Arin pe stîlp, Radu pe jos!
Din cîte se poate vedea, noul giratoriu este echipat cu semafor... semn de stop şi NOR! V-am spus eu că piciul mi-a moştenit pasiunea pentru nori, tot săptămîna trecută privea cerul din maşină şi eticheta: Mama, norul ăla e ca un monstru uriaş care mănîncă prăjituri! Şi ăla e ca un urs care se scobeşte în nas!... :) Ce să mai spun? Va fi greu să respect toate semnele alea şi nu promit că voi încerca...

Comentarii

  1. frau, ascunde pozele :D e cam interzis sa pictezi/mazgalesti/distrugi stalpii retelei electrice :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum ti-e si viatza asta..peste 8-9 ani o sa puna mana pe, pensule si n-o sa mai expedieze fetitzele cand ii apuca febra creatoare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Teo, să nu îi spui... că nu au distrus stîlpul! :) Şi acuarelele se vor spăla!
    Dan, aşa mă gîndesc şi eu, dar e de înţeles că deocamdată, pictatul stîlpului era mult mai interesant! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Este un exemplu minunat despre naturaleţea cu care copiii pot înfrumuseţa orice. Până şi cei mai banali stâlpi. Poate că cei de la departamentul de regenerare-cosmetizare urbană ar trebui să ia în considerare sugestiile lui Radu şi Arin.

    RăspundețiȘtergere
  5. Li, sa speram ca nu se apuca oamenii de la nusce departament sa ne amendeze ca deterioram stilpii... :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena