Apnee dinamică... cu camera aclimatizată

Se pare ca am progresat intr-ale tehnicii... astazi am dus camera foto la masa domnului care supravegheaza bazinul si a stat acolo pina s-a obisnuit cu temperatura, motiv pentru care am acum un filmulet mai bun calitativ: ca eu inot mai prost asta este alta poveste... am inotat si mai aproape de suprafata si aproape de margine pentru ca mai era cineva pe culoar. Dar... mai progresez eu! Am fost cam lenesa astazi, am facut cele 60 de bazine de bras dar doar 6 in apnee. Inca ma resimt dupa incercarea de simbata, de a urca cu bicicleta la Paltinis, am facut in total 50 si ceva de km, va trebui sa va arat si poze de acolo!

Comentarii

  1. Neaparat! (sa pui poze de la Paltinis). Foarte frumos, felicitari si succes in continuare, mie imi pare foarte fain progresul tau la inot si te admir pentru asta !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Li! Miine vezi si un colaj din excursia spre Paltinis ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena