Rasfoind...

Pentru ca inca nu am energia necesara sa va vorbesc despre teatru, ma achit de o restanta: nu v-am spus ce carti mi-am luat, beneficiind de reducerea celor de la Buybooks, respectiv de 50 de lei. Cu inca aproape 10 pe linga acestia, mi-am cumparat cele trei carti din dreapta, carti care mi-au sosit super prompt! Asadar:
Parinti consecventi, copii fericiti - de, ma simt in dificultate de multe ori!
Necazurile micului scolar - Tulburarile afective si dificultatile scolare - inca nu e cazul, dar prevederea nu strica
Isme - sa intelegem stilurile arhitecturale - ca tot imi place mie sa fotografiez toate alea + cladiri, case, podulete... :)
Inca n-am apucat sa le citesc, asteapta cuminti printre multele lucruri de pe biroul meu...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena