Fac valuri...

Mi-as pune niste surle si trimbite pe aici, sau niste vuvuzele, ca tot sint stirea zilei, asta pentru ca trebuie cumva sa sarbatoresc faptul ca am reusit, in sfirsit, ieri, miscarea de apnee dinamica. Deocamdata pot fara sa imi tin miinile in fata, mi-e mai usor asa sa imi coordonez miscarile bazinului si ale picioarelor, iar cu labele de scafandru avansezi foarte repede, desi nu ma pregatisem sa fac tot bazinul pe sub apa, am reusit lucrul asta. Pe final a trebuit sa ma grabesc totusi, nu imi luasem aer suficient, plus ca mi se pusese un circel de toata frumusetea la gamba dreapta. Oricum, am mai incercat si dupa asta, eram prea incintata de reusita!
Acum ma gindesc ca trebuie sa imi cumpar labe de scafandru, cele cu care am incercat, ale lui Alex, erau marimea 42, iar ale lui Brian, 45, adica muuult peste 38-ul meu!
Va las sa va uitati la un filmulet care mie imi place foarte, foarte tare, nu se vede clar miscarea aia unduitoare dar este atit de frumos felul in care tanti inoata sub apa... ca si cind acolo ar fi locul ei...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena