Apnee la bară... :)

Nu daţi vina pe mine, nu eu am inventat chestia asta...! Se pare că va fi parte din antrenamentul meu pentru apneea dinamică. Ştiu, v-am tot spus despre asta! Ieri, după masaj, am fost la bazin, din nou, se simţea nevoia pentru capul meu afectat de căldură. Apa era cam caldă pentru gustul meu dar, nu le poţi avea pe toate!
Tot legat de bazin, m-a distrat săptămîna trecută Marius, domnul de la intrare... atunci cînd am ajuns: "E liber bazinul... doar şase persoane, nici o fată!" Şi l-am întrebat: dar fetele nu sînt persoane? Nu mi-a mai răspuns... mda... şi femeile e oameni, nu?!
Revenind la ziua de ieri, ca să nu mă mai vait că ce greu era să înot în apa caldă, mă pot văita că am "băut" o grămadă! Pentru că era şi Brian acolo = instructor ad-hoc de crawl, spate, apnee dinamică şi ce s-a mai nimerit! Prilej cu care am luat apă, la înotul pe spate în poziţia de apnee... că nici să respir nu ştiu! Şi m-am trezit şi cu un cîrcel la gamba stîngă, cică ăsta e semn că am făcut mişcarea corectă, că asta dă cîrcei... Ooofff!!! Pentru că nu îmi iese nicicum "unduirea" necesară a corpului, ce s-a gîndit el?: că ar fi util să exersez pe uscat, la bară... tantanaaa, am un bătător de covoare în curte, mă gîndesc că va fi bun, dacă prind mişcarea pot spune că mai am o calificare... că tot e criză... :))

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena