Razbunarea cactusilor...

Este lucru stiut ca imi produc tot felul de daune. Alin, la masaj, deja ma asteapta lunea cu intrebarea: ce v-ati mai facut saptamina asta?! :)
Ei bine, de data asta mi-am betegit degetul drept de la mina dreapta. Nu inteleg de ce s-ar fi razbunat cactusul asta pe mine (il vedeti in stinga), lui nu i-am dat tuica! Poate de asta! Ideea este ca incercam sa il curat de puiutii aparuti, vreau sa isi concentreze cresterea in cele doua tulpini principale si in flori. Tragind eu de unul dintre pui, mi-a scapat degetul in spini, care spini nu au reactionat foarte bine, si mi-au ramas in deget, degeaba m-am chinuit sa ii scot! Ziceam eu ieri ceva pe aici dar nu credeam ca voi ajunge la urgenta cu el. Pina astazi nu imi trecuse, zvicnea nasol, se umflase, era clar ca aveam infectie. Am fost la medicul de familie, tanti mi-a dat antibiotic si mi-a spus sa il las sa "coaca". Eu nu am fost foarte incintata de varianta asta, am sunat un prieten, doctor, el mi-a recomandat sa merg la urgenta, ca trebuie scosi spinii de acolo, ca sa nu ma trezesc cu alte alea!
Asa ca m-am dus, noroc ca a venit si Alina cu mine, ca ea a condus masina la intoarcere. Recunosc, mi-a fost frica acolo! Dupa faza de triere, inauntru, fara avertisment, ma trezesc cu o injectie rapida in umarul sting... asistenta imi spune scurt: anti tetanos! Ok... Apoi anestezicul... jap o injectie intre degetul mic si cel inelar... mi se facuse o ditamai gilma acolo, inca una in lateral. Naaaspaaa! Nenea se apuca sa taie si sa scobeasca in degetul meu. Probabil vazuse ca eu m-am crispat, ca ma doare... simtiti ceva? Daaa, cam tot! Aha, va mai fac un anestezic. Eu incerc sa ii spun ca mai bine suport durerea, mi-era cam frica de episodul anestezic. Nuuu, nu e nevoie... si mai baga o siringa cu anestezic, de data asta direct in taietura. :(
N-a fost fun! S-a chinuit ceva sa mi-i scoata, unul era perpendicular, a reusit sa il traga afara mai repede, celalalt oblic... ma uitam cum scobeste in degetul meu cu bisturiul si penseta, mi se cam facuse mila, trebuie sa recunosc. A mai venit sa ajute inca o tanti doctor, doi oameni aplecati pe degetul meu! M-a intrebat tanti dupa ce a vazut primul spin... doamna, dar unde i-ati gasit pe astia? Eu biigui ceva cu colectia mea de cactusi, vad si eu ca era ditamai spinul... In fine, am scapat de ei, degetul e pansat, iau antibiotice pentru infectia de acolo, acum nu mai doar asa de tare, am ajuns "asistata" acasa, noroc cu Mihai si Silvia, unul conducea masina mea, altul ca sa aiba cu ce sa se intoarca, miine iau autobuzul, pina sint sigura ca pot schimba vitezele...
Atita nebunie pentru ca vreau din nou florile astea frumoase...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena