Facts of life...

E clar, citeodata cistigi, citeodata pierzi! In lumea animala, de multe ori lucrul asta se traduce prin maninci sau esti mincat. La oameni, diferentele sint mai subtile, dar postarea asta va ramine in lumea animala! Vineri, chiar inainte de a pleca acasa de la serviciu, aud de afara niste sunete cunoscute! (daca descarc miine filmuletul facut cu mobilul, le veti putea auzi si voi) Le-am recunoscut imediat si am stiut ce inseamna: erau cotofene si ceva se intimplase cu puiul lor! Stiu asta pentru ca am/am avut de ani de zile o familie in gradina. Spun am avut pentru ca nu mi-e clar daca le mai place, in urma cu doua saptamini am taiat din socul din spatele gradinii si crengile uscate din corcodusul unde aveau ele cuibul si cred ca asta le-a cam deranjat!
Revenind la intimplarea de vineri, aveam dreptate: pisica "noastra" (adica cea careia ii mai dau colegii mei de mincare) le prinsese puiul. Era tirziu sa intervin, era deja mort. Si era induiosator cum parintii zburau razant deasupra piscii, incercind imposibilul! La un moment dat li s-a adaugat si o cioara, fapt care mi s-a parut chiar interesant.

A fost induiosator dar stiam ca asta este cursul lucrurilor... selectia naturala!

Si mi-am amintit o alta intimplare de genul, acum ani buni. Cora (cateaua mea) prinsese un pui de cioara, era cu el in bot si era atacata nu doar de parintii acestuia ci de un stol intreg. Puiul nu murise, i l-am luat din bot si am plecat cu el pe strada. Vroiam si sa-mi scap ciinele de atac si sa duc puiul undeva unde nu il mai putea prinde. Zis si facut! Era ca o scena din Pasarile: intregul stol s-a mutat in urmarirea mea, am mers cu el citeva zeci de metri apoi am dat drumul puiului. Nu stiu daca a supravietuit pentru ca m-am grabit sa ma intorc in siguranta curtii mele!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena