Trupa veche în Oldies

Cu toată gafa mea de a pune afișul care nu trebuie pe blog, asta nu a afectat cu nimic decizia de a merge joia asta în Oldies Pub, la concertul celor de la Trupa Veche. A fost super atmosfera, băieții au făcut un show pe cinste, au răspuns repetatelor rechemări ale publicului, care nu se mai sătura să îi asculte. Evident, am dansat, am aplaudat, am luat autografe și am vorbit puțin cu membrii trupei, am cîntat alături de ei piesele vechi, dar și una dintre noile lor melodii, pe care vă invit să o ascultați și aici, au cîntat-o și la bis așa că mai învățasem din versuri! Se pare că alegerea lui Bogdan Olaru ca și nou solist a fost inspirată, are o voce foarte bună!

Asculta mai multe audio Muzica

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena