Micile mari bucurii ale vieții...

Din seria bucuriilor mici (chiar dacă nu fac parte din nici un top), care mie îmi fac ziua mai frumoasă... ieri am avut parte de două (cel puțin)!
Un mic măcăleandru ce ciripea de zor în curte la serviciu! N-am știut ce este pînă cînd nu l-am văzut de la fereastra bucătăriei, țopăind de colo-colo și ciugulind. Nu este cel din imagine, mi-a fost frică să nu pierd ce se întîmplă pînă mă duceam sus, să iau aparatul foto din geantă. Cel de aici, este fotografiat de un nene, Florian Andronache și postat pe fotonatura.
Al doilea lucru este curcubeul perfect aruncat pe cer (chiar dacă nu se vede complet în fotografia mea)! Am avut noroc de el atunci cînd m-am întors să iau ceva ce uitasem acasă, înainte să merg să iau copiii de la șah... de unde se confirmă ipoteza că în tot răul și un bine! :) Și pentru că vă vorbesc despre curcubee... vă aduceți aminte de Judy Garland în Vrăjitorul din Oz? Eu da, o melodie ce îmi este dragă:

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena