Leapșa pe sărite...

Hotărît lucru, îmi place joaca asta pe net... seamănă cumva cu oracolele din clasa a VIII-a. Am cules din nou unul de la Lillee, dar am trișat, am răspuns doar la ce mi-a convenit! Am lăsat și restul de întrebări, ca să puteți vedea unde am adoptat politica struțului:

1. Ce ai facut nou in 2009, ceva ce nu ai mai incercat inainte?
Caiac pe Olt
2. Te tii de ceea ce-ti propui la cumpana dintre ani? Iti vei stabili si mai multe scopuri pentru anul urmator?
Sper să mă țin: asta ar însemna mai puțin timp pe net.
3. A nascut cineva apropiat tie?
Nu
4. A murit cineva apropiat tie?
Nu, slavă Domnului!
5. Ce tari ai vizitat?
Nu țări, orașe: Roma, Perugia, Veneția, Paris. (și ceva stațiuni prin Halkidiki)
6. Ce anume din ceea ce ti-a lipsit in 2009 ai vrea sa ai in 2010?
7. Ce data din anul 2009 iti va ramane vie in amintirile tale si de ce?
Niciuna
8.Care a fost cea mai mare realizare in acest an?
9. Care a fost cel mai mare esec?

10.Ai avut parte de boala sau raniri mai serioase?
Nu
11. Care a fost cel mai bun lucru pe care l-ai cumparat?
Salopeta de neopren.
12.Comportamentul cui merita sarbatorit/apreciat?

Al prietenilor mei.
13. Comportamentul cui te-a dezamagit sau ti-a provocat tristete mare?
Eh…
14.Unde s-au dus o mare parte din banii tai?
Concedii
15.In legatura cu ce anume ai fost extrem de bucuroasa?
Am făcut mult sport.
16. Ce cantec(e) iti vor reaminti mereu de anul 2009?
Me and My Monkey
17.Comparativ cu anul trecut esti:
Low energy
18.Ce ai fi vrut sa fi facut mai mult?
Să-mi amenajez grădina.
19.Ce ai fi vrut sa faci mai putin?
Să-mi deschid inima.
20.Cum vei petrece Craciunul?
Fuse și se duse
21.Care a fost cea mai buna carte citita?
Castele de carton
22.Ce ti-ai dorit si ai primit?
23.Care a fost filmul tau preferat din acest an?
Malena
24..Ce ai facut de ziua ta?
Am chefuit.
25.Cum ai descrie stilul tau vestimentar in 2009?
Casual chic
26. Ce te-a mentinut pe lina de plutire?
Eu… înot bine… prin orice!
27. De cine ti-a fost dor?
Papi, Călin, Mami, Simo, Bogdan... și mă opresc
28.Care a fost cea mai interesanta persoana pe care ai cunoscut-o?
29.Spune-ne o lectie de valoare invatata in 2009:
Bufnițele nu sînt ceea ce par a fi.
P.S. Quarta, Băgă, vă băgaţi?

Comentarii

  1. La asta nu m-am gandit...sa raspund la ce-mi convine. Bravo la tine :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hihi... să nu arătăm chiar totul... :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vazut ca si altii au facut asa...eu m-am tinut insa de intreg arsenalul de intrebari...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Tasha, tu ești oricum cea mai deschisă bloggeriță pe care o cunosc! Data viitoare încerc să nu le sar ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena