AVATAR

Astăzi, mulțumită lui Miju, am văzut și eu Avatar, filmul lui James Cameron care a făcut atîta vîlvă în ultima vreme. Nu știu, probabil că îmi plac mie mult poveștile și ideea că există ceva pentru care merită să luptăm, cum ar fi minunăția asta din jurul nostru numită natură, așa că și filmul ăsta mi-a plăcut foarte mult! Sper să îl revăd, la cinematograf, fie el și cel în varianta normală, deși, probabil că este o experiență super să vezi asta în 3D! Zic eu cum că ați putea încerca să îl vedeți și scepticii, măcar pentru a îl critica în cunoștință de cauză!

Comentarii

  1. ieri seara l-am vazut si eu. ce m-a impresionat intr-un mod placut a fost faptul ca autorii acestuia aveau habar de litertura ezoterica si au tinut cont in film de anumite aspecte clasice ale acesteia. cum efectele speciale nu ma dau pe spate la un film, nu m-a deranjat in nici un fel calitatea modesta a copiutei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pot spune ca "Avatar"e genul de film pe care m-as duce sa il vad inca odata. Mie mi-a placut foarte mult. Sincer, m-a impresionat...Totusi, am o intrebare(e drept cam idioata)la care pana acum nu am gasit raspuns:cum de pe planeta Pandora puteau sa arda copacii si aparatele acelea de zbor, in conditiile in care acolo nu exista oxigen??

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Lillee: Apropos de avatar, foarte fain cel nou pe care îl ai!
    @ Corne: Îmi pare rău, îmi recunosc ignoranţa în materie de literatură ezoterică, nu îmi dau seama exact la ce te referi! (La Mama Natură şi interconexiunile dintre lucruri/fiinţe/etc.?)
    @ Maria Cristina: Foarte bună întrebarea ta! Eu am fost atît de captivată de film încît nu am sesizat incongruenţa!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena