Cerceluşi şi mult roşu...

Încă nu am scăpat de obiceiul de a împărtăşi celorlalţi lucrurile despre care aflu şi mi se par interesante. În acest sfîrşit de săptămînă vă recomand:
Mineralia, o interesantă expoziţie cu vînzare, de minerale, flori de mină, pietre semipreţioase şi bijuterii realizate din acestea, a debutat în această dimineaţă, la Galeriile de Artă Contemporană de pe strada Tribunei (pentru cei din generaţia mea, fostul cinematograf "Arta"). O puteţi vizita între orele 10:00 şi 18:00, pînă duminică inclusiv. Am scris pe blog despre cele văzute la prima ediţie... la cea de-a doua nu am reuşit să ajung, acum mi-ar plăcea să merg, vin şi Sărbătorile cu cadourile aferente!
Tot pentru bijuterii, creaţii artizanale de toate felurile (confecţii, decoraţiuni, mărunţişuri cu şi fără utilitate practică) şi o altfel de experienţă de shopping: Merry Bazart!!! Puteţi merge de mîine, 12 decembrie, şi pînă duminică, de la 10:00, la 21:00, la Floaşiu Pub, Str. Papiliu Ilarian, nr.2 (deasupra magazinului Billa, intrarea se face din lateral stînga). Şi dacă muzica din tîrg v-a deschis doar apetitul, puteţi continua la Propaganda Pub, în Piaţa Mare, cu Merry Jam, pentru că Rapala şi 3P vor pune muzica, iar Flowerstepper vă va încînta vizual.
Tot pentru o seară reuşită, vă recomand Petrecerea Roşie din Old Friends, pub-ul meu favorit. Sînt convinsă că va fi la fel de reuşită cum au fost precedentele. Descrierea ei:
"Roşu: Rochie, buze, Moş Crăciun, PSD, dresuri, mere, toreador,viteză, sexy, interzis, flamură, Omul Păianjen, cireşe, nasul lui Rudolph, foc, vitezometru, furie, Canada...
Voi alegeţi cum să sărbătoriţi culoarea sîmbătă în Old Friends.
P.S. La preţ promoţional sucul de roşii şi Bloody Mary!"

Comentarii

  1. :) Ce misto...pacat ca nu-s din oras.

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar nu vreau să îți fac în ciudă, dar, chiar se întîmplă multe aici, eu ajung să semnalez pe blog doar ”vîrful iceberg-ului”... ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena