Indian Style...

Încă n-am ajuns acolo, probabil că o voi face, sper mai devreme decît mama mea, ea a fost anul trecut în India și în Nepal, nu ne-a dat prin cap de atunci să ia aparatul meu foto, așa că, pozele de aici sînt făcute de una dintre prietenele ei (ușor decupate de mine, să le schimb încadrarea și să scot data care apărea în colțul din dreapta). Am ales doar cîteva, m-a atras Gangele de data asta, și ceva tipic pentru aglomerația urbană de acolo! Mi-am adus aminte de India pentru că ieri am ajuns să îi povestesc unei prietene, ce lucrează în industria hotelieră, cum a speriat maică-mea și colega ei de cameră personalul hotelului în care au stat.
Nu mai știu în care oraș din India, cert este că erau într-un loc unde au dormit două nopți la rînd în același hotel, raritate, pentru că maică-mii îi plac excursiile alea unde te tot plimbi în fiecare zi cu bagajele după tine, spre alt hotel, țîșpe locuri în aproape trei săptămîni. De neînțeles pentru mine, dar, fiecare cu ale lui!
Umiditatea se pare că este foarte mare acolo, plus praf, așa că hainele se murdăreau extrem de rapid. Ce s-au gîndit doamnele noastre, aflate în hotel de 4 sau 5 stele? Să-și spele o parte din lucruri și să le pună la uscat prin cameră... și cum li se părea că nu se usucă cu aerul condiționat mergînd, ăla nu au știut să îl oprească, ce s-au gîndit ele? Să doarmă cu geamul deschis... Dimineața, ce să vezi...??? Camera plină de toate insectele Pămîntului, pe jos să-ți rupi gîtul de la atîta umezeală ce se făcuse... hainele mai ude decît le lăsaseră... :)) Cînd s-au întors în cameră, după excursiile din ziua aceea, ce să vezi: curățenie, fereastra lipită cu bandă adezivă și un afiș mare pe geam, pe care l-a priceput și mama, chiar dacă nu vorbește engleza: DO NOT OPEN!!! Noroc că mama nu îmi citește blog-ul, poate se supăra că v-am povestit...
Așa, de încheiere, să nu uităm de Bollywood...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena