Gînduri pe sticlă...

Zilele trecute am primit un telefon de la o tanti, necunoscută mie! În urmă cu ceva vreme primisem de la Marius, de pe grupul Freecycle, un mail cu o solicitare pentru un dulap. Cum la mine mai există încă destul mobilier în plus, i-am spus că am eu unul, cu două uși, stă degeaba la mine în terasă. I-am spus că poate trece să îl ia, cînd trece nebunia cu carantina. Altceva vreau să vă spun, m-a sunat tanti, să vadă ce mai fac și m-a întrebat cît costă dulapul... i-am spus că nimic! Răspunsul ei m-a șocat și în același timp m-a emoționat: ”ooo, nu sînt obișnuită să primesc ceva gratis”. Și m-am gîndit... ce greu trebuie să fie uneori, să nu știi cum e să primești ceva fără a ți se cere altceva în schimb... bani, atenții, poate chiar sentimente...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena