E mai bine...

La bazinul Olimpia decît data trecută cînd am fost și cînd am speriat poate lumea de pe aici și nu se merita! Între timp, au dat drumul la căldură șiiiii... au pus o ușă frumoasă, de sus pînă jos, solidă, care se închide, la intrarea din holul de la parter la dușuri și bazine! De asta chiar mă bucur, că înainte era o armonică nefericită, nu se închidea nicicum, plus că aveam tot timpul impresia că, la cît sînt eu de ”toate-mi-se-întîmplă-numai-mie”, voi rămîne cu ea în brațe!
Cu tot planul meu recent de a face cîte 60 de bazine pe ședință, recunosc că n-am făcut decît 40. Unu: pentru că, la un moment dat împărțeam culoarul cu încă 5 domni, asta nu m-ar fi deranjat din cauză de intoleranță la testosteron dar era mai nașpa cu întorsul în capătul culoarului și cu depășirile! Și al doilea motiv: pentru că mi-a fost frică să nu le fac o bucurie, că îmi simțeam stomacul tot mai aproape de gură! Ieri a fost ziua Corinei și nu vreți să știți cîte bunătăți a pregătit, că am crezut că voi muri de cît am mîncat (icre, vinete, salată de ciuperci, de boeuf, crochete de pui, chifteluțe, festin curat)... oricum, anul trecut, după ziua ei stăteam acasă în plină criză de fiere! Așa îmi trebuie cu stilul meu alimentar sănătos, cînd fac una din asta, se simte! Am luat preventiv un No-spa și seara, după bazin, și un Colebil!!! Cu alte cuvinte: don't try this at home! ;)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena