Decupaje

Nu știu dacă am scris aici, dacă da, o repet, aproape de fiecare dată cînd ies în oraș, mai bine zis în centru, găsesc ceva de care să mă mir, un colțișor, o fereastră, o poartă... Sibiul are multe de oferit! Azi m-am bucurat de ziua frumoasă pentru a scoate puțin nasul din casă. Am plecat de la ”viața la țară”, cu micul mînz întîlnit pe stradă, m-am mirat să îl văd atît de tînăr, habar n-am care este sezonul optim pentru ei, acum mi se pare puțin riscant, că vine frigul!
M-am oprit la ”ochii” somnoroși, o imagine surprinsă pe geamul unei cofetării de pe Bălcescu. Chiar mi-au dat impresia aia de e-duminică-dimineața-și-mi-e-somn-de-nu-mai-pot! Cu tot soarele amiezii!

Comentarii

  1. Sibiul este intr-adevar foarte frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu sînt tare mîndră de el... ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. frumos manzucul ! frumoasa postare !
    felicitari !
    ma bucur enorm sa o vad si pe prietena mea ( daca-mi pot permite sa spun prietena ) o gasesc aici aici la commenturi !
    noi ( eu cu familia mea ) asta vrem sa realizam sa fim un fel de Roobin Hood ! adica sa citim si sa commentam pe cei care sunt la svarsitul topului zelist.ro si pe altii care sunt la coada topulurilor dar care scriu lucruri frumoase si interesante.
    O sa te urmarim si citim !
    salutari tie si cititorilor tai !

    RăspundețiȘtergere
  4. Eci şi Cami, mulţumesc de vizită! Salutări şi vouă!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena