De umplut timpul...

Cu un quizz... trimis de vară-mea, curioasă foarte ce zeiță sînt... Mi-am făcut testul respectiv și sînt în continuare în ceață... că am la egalitate, trei dintre ele... oi fi o combinație de trei luate cîte una :)) Din cele de mai jos, recunosc că, pe degetul meu, stă de ani de zile un inel cu bustul zeiței Atena cu scutul...

Majoritatea b – Zeita care te reprezinta este Peitho.
Peitho era cunoscuta si sub numele de zeita seducatoare. Era întotdeauna alaturi de Afrodita, cele doua fiind nedespartite. Aceasta zeita simboliza dorinta. Atunci când Peitho îsi tesea pânza de mreje, niciun barbat nu rezista. Peitho era seductia, pasiunea, dorinta. Avea posibilitatea de a cuceri orice barbat si de a-l juca pe degete dupa bunul sau plac.

Majoritatea d – Zeita care te reprezinta este Afrodita.

Afrodita, binecunoscuta zeita a iubirii si a frumusetii, este, probabil, cea mai îndragita zeitate din mitologia greaca. Pentru ea, iubirea se afla întotdeauna pe primul loc, iar ea ar face totul pentru a aduce dragostea în viata tuturor. Afrodita reprezinta dragostea adevarata, însotita, de cele mai multe ori, de pasiune (Peitho), dar fara a fi obligatorie compania sa.

Majoritatea e – Zeita care te reprezinta este Atena.

Atena era zeita întelepciunii, a tacticii, strategiei, dar si a artei si a stiintei. Chiar daca Afrodita a fost întotdeauna pe locul I în topul popularitatii zeitatilor, Atena a fost permanent admirata si respectata. Cele care s-au regasit în zeita Atena au o personalitate foarte puternica si un cuvânt de spus în orice situatie. În plan sentimental, atenele îsi domina partenerul, chiar daca, uneori, aceasta atitudine nu le avantajeaza.

Comentarii

  1. Astea sant asa,pentru amuzament...Cand ma plictisesc mai gasesc si eu cate un test din acesta,si chiar ma binedispune.

    RăspundețiȘtergere
  2. Știu că sînt doar așa, și eu mă binedispun cu trăznăi de genul... :)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Valuri de maci

Guest post: Ferma animalelor 2

Anotimpurile și igiena